Met Maurice op missie: influencers ontdekken het Passchendaele Museum
SMALL BEGINNINGS
Het gerenoveerde Passchendaele Museum, volledig gewijd aan WOI, wilde zich sterker profileren als ideale uitstap voor jonge gezinnen. Het museum is namelijk bijzonder kindvriendelijk, met aangepaste audiogidsen op maat van elke leeftijd en leuke opdrachten. Samen met Lisa, Louis en mascotte Maurice de museumrat kunnen families het verhaal van de Groote Oorlog op een speelse manier ontdekken. Maar toch vinden te weinig jonge gezinnen de weg naar het museum.
BIG EFFORTS AND RESULTS
Om meer bekendheid te creëren bij jonge gezinnen, selecteerde Small Talk vijf Vlaamse influencers om mee samen te werken. Ze kregen een teasend 'Missie Maurice' pakket bij hen thuis opgestuurd zodat de kinderen zich al konden verheugen op hun bezoek. Hun gezinsavonturen in het museum werden breed gedeeld, verspreid over heel Vlaanderen. Daarnaast zorgde een creatieve give-away van het Missie Maurice pakket voor extra betrokkenheid en extra volgers op het account van Passchendaele.
Een golf van enthousiaste posts en stories zette het Passchendaele Museum neer als dé plek voor een leerrijke familie-uitstap.
👉 Bekijk de content: post 1 · post 2 · post 3 · post 4 · post 5
Let's talk numbers
5
influencer samenwerkingen
13
Missie Maurice pakketten
173.900
mensen bereikt